Jak pracuji

V realitním rybníčku pozoruji nehezký nešvar, konkrétně profesionály, jejichž práce je profesionalitě na míle vzdálená.

Šetřit na klientech by se nemělo a proto mě od některých makléřů mrzí následující:

  • neprodávají plný potenciál klientovy nemovitosti, prodávají jen cihly a metry, ale už ne to, jak se v nemovitosti žije, nebo žít může, jaké výhody nabízí lokalita apod.
  • všeobecně šetří peníze na úkor klienta
  • namísto využití služeb profesionálního fotografa, kameramana či aranžéra se spokojí s neprofesionálními fotografiemi z telefonu, přičemž někteří pro svou prezentaci využívají fotek, které si nafotili sami klienti (to si klient mohl inzerovat i nadále sám)
  • zájemcům nenabídnou dispoziční plánek / půdorys, čímž se obírají o další a více technicky zaměřené zájemce, kterým na této informaci záleží a je pro ně rozhodující při rozhodování, zda-li se na nemovitost vůbec přijdou podívat
  • spokojí se s inzercí na 2-3 serverech, namísto využití celé škály dostupných kanálů, inzeráty neobčerstvují, netopují a nepromují nikde jinde, např. nevyužívají placené reklamy na sociálních sítích a nevyužívají sílu lokálních sociálních skupin, čímž své klienty obírají o značnou část potenciálních zájemců, kteří nemovitost aktivně nevyhledávají, ale chtějí koupit
  • každý makléř či realitní kancelář by měla aktivně pracovat s databází poptávajících, přičemž drtivá většina tuto databázi má, ale neumí s ní pracovat, nebo s ní vůbec nepracuje a spokojí se s tím, až se někdo ozve sám, protože je to méně pracné

Jelikož chci být pro své klienty skutečnou přidanou hodnotou, snažím se nemovitosti prezentovat na vysoké úrovni. Určit tu správnou cílovou skupinu pro danou nemovitost a tomu vše uzpůsobit. Zaplatím profesionálovi, který mi zajistí přípravu a prezentaci a já se poté mohu naplno věnovat obchodní činnosti a získat pro klienta ty nejlepší podmínky, které na současném trhu získat lze. Nesnažím se šetřit na nákladech, aby mi zbyla větší provize, ale naopak se snažím investovat do maximalizace úspěchu.

Prodávající nepotřebuje vývěskáře, který udělá tu samou práci za něj. Prodávající potřebuje obchodního partnera, který mu pomůže vydělat peníze. Níže naleznete ukázku mé práce, kterou se snažím pro klienta vybojovat to nejlepší.